Gymdesk i Cliniko aplikacije

From pain to performance

 
Početak korištenja GYMDESK-a i prijava u aplikaciju

Početak korištenja GYMDESK-a i prijava u aplikaciju

 
 
Početak korištenja GYMDESK-a i prijava u aplikaciju

01Kako se prijaviti u GYMDESK aplikaciju?

 

Prvo preuzmite GYMDESK aplikaciju s Google Play ili App Store. Nakon što instalirate aplikaciju, prijavite se putem linka koji smo vam poslali na e-mail nakon dogovora o početku treniranja. Ovaj link omogućuje jednostavno postavljanje korisničkog računa i pristup svim funkcijama aplikacije.

 
Početak korištenja GYMDESK-a i prijava u aplikaciju

02Kako unijeti podatke kartice za obnovu članarine?

 

Na svom profilu pronaći ćete opciju „ADD PAYMENT METHOD“, koja vas vodi kroz postupak unosa kartičnih podataka. Aplikacija vas jasno uputi kroz sve potrebne korake. Kartični podaci unose se putem sigurne platforme unutar aplikacije i u potpunosti su zaštićeni.

 
Početak korištenja GYMDESK-a i prijava u aplikaciju

03Kako se prijaviti u GYMDESK aplikaciju?

 

Prvo preuzmite GYMDESK aplikaciju s Google Play ili App Store. Nakon što instalirate aplikaciju, prijavite se putem linka koji smo vam poslali na e-mail nakon dogovora o početku treniranja. Ovaj link omogućuje jednostavno postavljanje korisničkog računa i pristup svim funkcijama aplikacije.

 
Početak korištenja GYMDESK-a i prijava u aplikaciju

04Kako mogu obnoviti članarinu ako nemam članarinu s obvezom na 6 mjeseci?

 

Ako ste unijeli podatke svoje kartice, ali nemate članarinu s obvezom (npr. ROUTINE ili PREMIUM), članarinu možete sami obnoviti putem svog profila. U izborniku „Membership“ nalazi se opcija „RENEW“, kojom možete obnoviti postojeći paket ili kupiti novi broj treninga, ovisno o vašim potrebama.

 
 

Profil korisnika i informacije o članarini

 
 
Profil korisnika i informacije o članarini

01Što sve mogu vidjeti na svom profilu u aplikaciji?

 

Nakon prijave u aplikaciju, pristupate svom profilu gdje imate pregled svih važnih informacija vezanih uz vaše članstvo i aktivnosti. Na profilu možete vidjeti:

  • Vrstu članarine (DNS in Motion, Reformer, Harmony in Motion)
  • Status plaćanja
  • Datum sljedeće planirane naplate
  • Rezervirane termine i broj preostalih dostupnih treninga za rezervaciju
  • Mogućnost rezerviranja novih treninga
  • Popis odrađenih treninga


Sve ove informacije omogućuju vam da u svakom trenutku imate jasan uvid u svoje članstvo, raspored i napredak u treniranju.

 
 

Rezervacije i treninzi

 
 
Rezervacije i treninzi

01Kako mogu rezervirati trening?

 

Za rezervaciju treninga, odaberite opciju „Book a Class“, koja će vas odvesti u izbornik Schedule. Tamo birate termin i vrstu treninga, ovisno o vašoj vrsti članarine. Ako nema slobodnih mjesta, možete se staviti na „WAITLIST“ (listu čekanja). Ako netko otkaže rezervaciju, slobodno mjesto automatski se dodjeljuje sljedećem korisniku na listi.

 
Rezervacije i treninzi

02Kako mogu otkazati rezervirani trening?

 

U sekciji „Bookings“ na svom profilu, prikazani su svi vaši rezervirani termini. S desne strane svakog termina nalazi se ikona za brisanje (kanta za smeće). Kliknite na nju i potvrdite otkazivanje. Imajte na umu da rezervaciju nije moguće otkazati unutar dva sata prije početka treninga.

 
Rezervacije i treninzi

03Kako provjeriti koje sam treninge odradio?

 

Informacije o odrađenim treninzima možete provjeriti u izborniku Attendance. Tamo ćete pronaći popis svih prethodnih treninga i datume kada ste sudjelovali. Kako bi se svaki trening zabilježio, potrebno je označiti svoj dolazak prilikom svakog dolaska na trening. Time se osigurava točno praćenje vaših aktivnosti.